neděle 12. září 2010

Bjarne

Když už jsem v předchozím příspěvku zmiňoval dýmku Bjarne zakoupenou v rámci akce dvě za cenu jedné v Delamottu, tak mi to nedalo a hned jsem ji zařadil jako další v pořadí. Vlastně už nevím která z nich byla ta dražší, ale myslím že to byla právě tahle Bjarne. Je to poměrně velká dýmka, takový velký rhodesian. Povrch je takový halb-rustik kdy krček a spodek jsou rustikované, vršek je hladký. Ten rustik je poměrně jemný, trochu připomíná petersonský rustik. Náústek je akrylový s vrtáním na 9mm filtr s bílou značkou "bj".


Na svou velikost ta dýmka kupodivu není příliš těžká a dá se i docela dobře držet v zubech. Nějakou dobu jsem váhal co z ní kouřit, ale nakonec jsem si ji nechal na virginie s periquem. U těch si nenechávám zvláštní dýmku na každý druh tabáku, takže podle toho co mám zrovna otevřeného. Prostřídal jsem v ní (a dalších dýmkách na VaPer) např. Louisiana Flake (ve verzi Samuel Gawith i Gawith Hoggarth), Ambleside Curly či Broken Perique Flake (Synjeco), GLP Telegraph Hill, v poslední době např. Cairo od Cornell & Diehl.



Žádné komentáře:

Okomentovat