pátek 1. října 2010

Janpipes - Canadian

Jde o jednu z prvních dýmek JanPipes které jsem si pořídil, bylo to na Třebíčském kouření (to je taková tradiční soutěž v pomalém kouření dýmky, koná se každý rok kolem 28. října) v roce 2005. Tenkrát jsem zrovna měl takové nepříliš úspěšné období, peněz nebylo zrovna na rozhazování, takže mě velmi potěšilo když jsem tam na stánku Honzy Kloučka objevil takhle hezkou dýmku, kterou tam měl zařazenou mezi low-endy za pár stovek.


Pro Honzu je to myslím poměrně typický tvar, sám z podobné dýmky také kouří. Je to dlouhý kus dřeva, jde z ní krásně chladný kouř, je poměrně lehká. Náústek je ebonitový, ozdobený mosazným kroužkem. Je to bezfiltrová dýmka.


Původně jsem z ní kouřil virginie, nakonec jsem si ji nechal na virginie s periquem, dlouho zejména Lousiana Flake (Samuel Gawith a později i stejnojmenný tabák od Gawith Hoggarth), v poslední době spíše Telegraph Hill od GLP.

Žádné komentáře:

Okomentovat