sobota 19. ledna 2013

JanPipes - Jantang Poker 2

Posledních několik let mám takovou pěknou tradici, že si nadělím sám sobě "vánoční dýmku", ze které si prvně zakouřím právě o Vánocích a to v poledne u nás v hospodě, kde se vždycky sejdeme s kamarády ze sousedství. Pro rok 2012 dostala tento titul tahle pokerka, jejímž autorem je Honza Klouček.


Už je to nějaká doba co mi Honza vyrobil první "Jantang poker" a tento se nese v podobném duchu, ovšem  je o něco větší a řekl bych že tomu který vyrábí Tom Eltang se to už velice blíží. Honza měl tyhle pokery dva, jeden byl s hladkým povrchem a tmavým kontrastním mořením a druhý byl s tím úžasným kroužkovým rustikem, to byla pro mě naprosto jasná volba. 

Na výšku má přesně 5cm, na délku zhruba 14cm, váží necelých 43g. Jak je vidět i na fotkách, vyvážení je správné, takže naprosto stabilně stojí jen na spodku hlavičky aniž by se dotýkala stolu krčkem nebo náústkem, tak to má být. Vyvážení je správné i při kouření, kdy se tahle dýmka dá pohodlně a bez problému držet v zubech aniž by příliš páčila. Kuřácké vlastnosti jsou samozřejmě vynikající, nic jiného bych ani nečekal. 


Tabák pro tuhle dýmku ještě nemám přesně určený, prvně jsem z ní kouřil Dunhill Royal Yacht, ovšem na ten již mám spoustu dýmek, takže jsem to poněkud přehodnotil a nechal si ji na zatím blíže neurčené virginie, momentálně např. Mac Baren Virginia No.1 nebo Stanislaw Deluxe Mixture. 

Přidám na závěr jednu perličku, v hospodě mi jeden soused říkal "s touhle fajfkou vypadáš jak Pepek námořník!" Možná bych k ní měl jako doplněk nosit námořnické triko...

Žádné komentáře:

Okomentovat