úterý 29. října 2013

18. Třebíčské kouření v Dalešicích

Třebíčské kouření se již poněkolikáté konalo v prostorách pivovaru v Dalešicích. Ráno jsme vyrazili s Davidem a Ditou a měli jsme to krásně načasováno že bychom tam měli být tak akorát na začátek registrace, ale na dálnici byla bohužel zácpa takže jsme nakonec byli rádi že jsme tam dorazili v 13  hod. a stihli jsme ještě oběd. Předem se omlouvám že fotky tentokrát ode mě nebudou, zrcadlovka se mi v té poraněné ruce zatím dost špatně drží. Vzal jsem si s sebou takový malý kompakt, ale v těch prostorách je focení poněkud náročné a tenhle foťáček to prostě nezvládá. Nacvakal jsem těch snímků víc, ale kvalita je zlá, tak jen přikládám do článku něco málo pro ilustraci.


Soutěžilo se s tabákem Danish Gold Vanilla který vyrábí Planta, silně aromatická směs, cítím tam kromě vanilky ještě nějaký alkohol. Už nějak před dvěma týdny jsem si koupil plechovku tohoto tabáku, abych trochu zjistil jak se v dýmce chová. Jednou jsme s ním i soutěžili v pondělí na srazu pražské buňky Dýmka.net a to jsem s ním dokonce udělal čas asi hodinu a pět minut. Tentokrát mi při soutěži hořel poměrně pěkně, ale příliš rychle. Vždycky si říkám že když udělám na soutěži čas přes jednu hodinu tak budu spokojený, tady to bohužel zase nevyšlo a měl jsem jen 58 minut a bylo z toho 24. místo z 80 soutěžících. Těší mě však že jsem tabák opravdu dokouřil až do dna, zbylo z něj jen nepatrné množství popílku. Měl jsem pak také trochu obavu zda jsem náhodou nenapálil soutěžní dýmku, protože posledních pár minut jsem měl pocit že už tam cítím dřevo, naštěstí se po vyčištění ukázalo že je vše v pořádku. Soutěž vyhrál Pavel Voňka z klubu Meršánka Havlíčkův Brod, na druhém místě byl Martin Pedain za PC Dýmka.net a třetí byl Kamil Klečka za PC Moravia. Tuším že vítězný čas byl snad přes dvě hodiny, ale nevím přesně, to už jsem se věnoval popíjení výborného dalešického piva a povídal si s kamarády.


Byl tu jako obvykle stánek firmy Mostex s tabákem, dále tu pak bylo několik výrobců dýmek se svou nabídkou, konkrétně Přemek Omrt, Honza Klouček, Petr Vobořil a Petr Kučera. Od Petra Kučery jsem si nakonec vybral jednu příjemnou pískovanou dýmku, časem se tu na blogu jistě objeví, jen co z ní začnu kouřit. Shodou okolností mám od Petra i dusátko které dával do cen a já si ho vybral (přišlo mi to lepší než láhev vína nebo tobolka Holger Danske Vanilla-orange).

(fotil David Švancar)

Moc rád jsem tam zase viděl spoustu známých a kamarádů, vždycky říkám že to je na těch dýmkařských akcích ze všeho nejlepší. Příští rok už by se Třebíčské kouření mělo vrátit zpět na třebíčský zámek. Připouštím že dalešický pivovar mi bude trochu chybět, jsou to krásné prostory a za těch pár let se tam již vychytala veškerá organizace. Na druhou stranu třebíčský zámek má také svoje kouzlo a věřím že to bude další pěkná soutěž. 

Žádné komentáře:

Okomentovat